אודות

רטרופיט - החברה המובילה בישראל לבנייה ירוקה

קבוצת הייעוץ רטרופיט הוקמה מתוך היכרות מעמיקה עם עולם איכות הסביבה והבנייה הירוקה, ההופך לחלק בלתי נפרד מתחום הבנייה בישראל ובשאר העולם.
בשנות פעילותנו, צברנו את הידע והכלים הדרושים על מנת לספק ללקוחותינו ייעוץ מקצועי, יעיל ומסור, המאפשר לעמוד בתקנים של בנייה ירוקה המתעדכנים כל העת.
אנו מעניקים מעטפת שירותים רחבה, המספקת לבונים תכנון יעיל בפרויקטים גדולים כקטנים, תוך שיפור הפרמטרים האקלימיים והסביבתיים ותוך שמירה על מסגרת תקציבית ידועה ומוגבלת.

מראשית הקמתה, רטרופיט עוסקת בהתחדשות עירונית ומתמחה בפרויקטים מסוג זה. שיטת העבודה שלנו פועלת לטובת זירוז הליך הרישוי והבטחת איכות ברמה הגבוהה ביותר לתהליכים של התחדשות עירונית – כל זאת תוך מזעור עלויות ככל שניתן.

השירות שלנו ליזמים, אדריכלים, חברות מתכננות וגופים ציבוריים כולל:

יעוץ לתקן בנייה ירוקה ת"י 5281

מיקרו אקלים - בדיקת הצללה ורוח CFD

ייעוץ תרמי לפי ת"י 5282 + ת"י 1045

יעוץ איכות סביבה ומדד שכונה 360 לתב"ע

מאות פרויקטים ששינו את קו האופק הישראלי

כחברה המובילה בישראל לייעוץ לבנייה ירוקה, ליווינו מאות פרויקטים ששינו את קו האופק ברחבי הארץ, מאילת ועד נהריה. בתי מלון, מוסדות, פרויקטי ענק למגורים, כמו גם בתים פרטיים ומשרדים – בחרו בנו כיועץ מקצועי לליווי הבנייה.

רטרופיט מוסמכת גם כיועצת רשומה של משרד השיכון לבנייה ירוקה, ומתוקף כך מייעצת בתכנון שכונות עתידיות ומתחמי מגורים בקנה מידה לאומי . לצד אלה רטרופיט מייעצת בפרויקטים של מחיר למשתכן והתחדשות  עירונית.

הסמכה כפולה וחשיבה חדשנית

ההסמכה הכפולה שלנו, הן כיועצים והן כבודקים לתקן של בנייה ירוקה, מבטיחה תוצאות איכותיות ללא פשרות. אנו עובדים בקשר ישיר עם הקהל המקצועי בתחום ומתעדכנים כל העת בחידושים, טכנולוגיות, חומרים ותקנים – כך אנו שומרים על היכולת להעניק ללקוחותינו ביטחון מלא ושירות ברמה הגבוהה ביותר.

אנו פועלים מתוך חיבור עמוק לתפיסה ההוליסטית, מודעים לחשיבות ההגנה על הסביבה והצורך להתחשב בהשפעתה על תחומי חיינו – כל זאת לצד התמודדות עם אתגרי ענף הבנייה בישראל.

לפני כל פרויקט בבנייה ירוקה, אנו ממליצים לפנות אלינו לקבלת ייעוץ מקצועי והגון, שיחסוך לכם בהוצאות התפעוליות של הבניין לטווח הארוך, ויאפשר לכם עמידה בתקני איכות הסביבה המחויבים בישראל.

מקסימום חשיבה סביבתית,
מינימום הוצאות.

לקבלת ייעוץ מקצועי התקשרו: 072-2203626

בואו לבדוק: האם הפרויקט שלכם מתאים למדד שכונה 360?

כיועץ רשום של משרד השיכון לשכונות ירוקות, משרד רטרופיט מתמחה בייעוץ וליווי פרויקטים מסוג זה ומציע שירות בדיקת התאמה למדד שכונה 360 – הבודק את התאמת התכנון לפרמטרים סביבתיים שהציב משרד השיכון הקשורים בתשתית ובינוי, מרחב טבעי וציבורי, שימוש יעיל במשאבים וחדשנות. 

עם יתרון ייחודי של ניסיון עשיר במיוחד בבנייה ירוקה, מודל הפעילות של רטרופיט הוא יעיל ורזה במיוחד – תוך שמירה על מבנה עלויות מהודק, ובלי "נפילה" לבורות של תקלות, עיכובים וטעויות, העלולות להקשות על השלמת הפרויקטים.

בנוסף, לעומד בראש החברה הסמכה כפולה – הן כיועץ לתקן בנייה ירוקה 5281, והן כבודק לתקן זה. כך, מתאפשרת לנו ראייה מעמיקה של כל פרויקט משני ההיבטים, ויכולת לזהות בעיות וטעויות מראש, לפני שאלה יגרמו לתקלות והוצאות מיותרות; וכן לנהל שיח מניב עם הבודקים בשטח, להשגת התוצאות הטובות ביותר עבור הלקוחות.

 

דילוג לתוכן